torstai 12. kesäkuuta 2014

Dont be sad because its over, be happy because it happened ❤️

Huomenna koittaa viimeinen työpäivä pikkumurun kanssa<3 oon hoitanu S:ää alle vuoden ikäisestä nyt puolentoistavuoden ikään asti kokopäiväisesti arkipäivisin. Oon nähny kun se opettelee konttaamaan, seisomaan ilman tukea, kävelemään, juomaan nokkamukista yms. Ikävä tulee olemaan kova mutta oon ilonen että sain noinkin ihanan kokemuksen elämääni ja uskon että kuulen vielä S:ästä ja hänen perheestään. Musta tuntuu että S:än hoitamisen myötä oon saanut enemmän rohkeutta ja monta kourallista vinkkejä tulevaan, jos joskus itse saan lapsen. Sain myös kokea kuinka mua oikeesti arvostettiin suurella sydämellä ja kuinka musta pidettiin. Kaikki hyvä loppuu aikanaan, mutta onneksi sain olla osa S:än elämää, rakkaudella Pauliina<3 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti