tiistai 6. toukokuuta 2014

"enkä ole myöskään hurahtanut mihinkään dietteihin"

Mulla on perjaatteessa ollut kohta vuoden ns.elämäntaparemontti, en niinkään kyllä ole mitään radikaalisti muuttanut mutta urheilu on alkanut enemmän kiinnostaa ja se mitä suuhunsa lykkää. Enkä ole alkanut käymään mitenkään säännöllisesti lenkillä/salilla enkä myöskään ole hurahtanut mihinkään dietteihin. Tosin golfin takia mulla ei edes olisi aikaa säännöllisille sali/lenkki käynneille. Huomasin tänään vanhoja kuvia kattoessani miten paljon on kyllä kroppa alle vuodessa muuttunnut ihan vaan omaksumalla omat elämäntavat sellaisina minä ne mulle itelle sopii. Kasvoista huomaan kaikista eniten, että kiloja on karissut. Tai ainakin mun mielestä kasvoista huomaa.


kuva viime kuulta
 
-13 alkuvuosi ?













Kiloja multa vissiin on lähtenyt reilu 10, mihin olen tyytyväinen tällähetkellä, tosin vielä on pudotettavaa mutta kaikki aikanaan (: Kaikista parasta on kun oma poikaystävä kannustaa ja tukee ja tekee asioita mun kanssa. Käydään siellä lenkilläkin aina kun golfilta kerkiää. Kerran viikossa käydään hyvien ystävien kanssa pelaamassa sulkapalloa, vai pitöiskö sanoa pikemminkin että pelailemassa, kyllä siinä kuuma tulee ja hiki virtaa mutta kaikkien mielestä se ei pakosti sulkapallon peluulta aina mahda näyttää :D Golfattua toki tulee useasti viikossa, keskimäärin varmaan 4-5 kertaa. On se vaan senverran koukuttavaa. Nyt lisään kuvia mun "urheilu hetkistä" kaikki nyt ei ehkä niinkään ole "järkeviä" kuvia mutta saa aikalailla kokonaisvaltasen käsityksen miten mä tykkään urheilla ja missä (:


okei, tää eka kuvakollaasi ei ole järkevimmästä päästä, mutta toisaalta silloin se kertoo mun tekemisistä kaikista eniten :D sulkapalloa, golfia, lenkkeilyä, jumppaamista ja muuta epämääräistä !









4 kommenttia: